Beletristică · Chick-lit · cărți cu țepi · hatereală cu țepi · Uncategorized

Nebunia 13 reasons why SAU de ce mai bine citești cartea

largeSă fie vreo lună de când toată blogosfera, tot Facebook-ul, Instagram-ul și așa mai departe sunt ÎMBIBATE PUR ȘI SIMPLU în postări despre serialul care a cucerit lumea, Cele treisprezece motive.

Eu am citit cartea când aveam vreo 13-14 ani, și chiar mi-a plăcut, dar mare mi-a fost mirarea (și suferința totodată) să văd că lumea care LAUDĂ ADORĂ ȘI VENEREAZĂ acest serial habar nu are că e făcut după o carte. Carte chiar frumoasă, v-o recomand, plotul e interesant și merită citită măcar o dată. Dar de seriale ca ăsta nu prea cred că avea nevoie omenirea.

Cele treisprezece motive prezintă povestea unei tipe care se sinucide și lasă în urma ei o serie de casete în care încearcă să explice de ce a făcut asta. Prima oară, casetele ajung la Clay, un tânăr care, în carte, m-a cucerit iremediabil. Și de Hannah îmi plăcea, m-am regăsit oarecum în trăirile ei. În serial am găsit o Hannah superficială, prea superficială. Cel puțin amintirea ei. 

SERIOOOS?? E ȘI CARTE DUPE SERIAL?? DA LASĂ CĂ MAI BINE MĂ UIT LA EL CĂ DOAR E ACELAȘI LUCRU

Numai asta aud de vreo lună încoace. Am început și eu serialul, crezând că va fi cine știe ce capodoperă, un adevărat must-see, un fel de Titanic (dar mai interesant, bineînțeles). Ei, dacă romanul l-am citit în câteva ore, cu serialul a fost mai greu. Nu m-a prins mai deloc, sunt omise detalii, acțiunea e mult prea lentă (comparativ cu cartea cel puțin).

Știu, gusturile nu se discută, dar mi se pare nedrept pentru autoare să ridici în slăvi un serial nu atât de reușit, care, apropo, este produs de Selena Gomez.
book, poem, and pretty image

Cum, ce, nu știați că e atât de polivalentă încât să fie și cântăreață și producător de filme? De abia îi aștept volumul de poezii, în acest caz. Ohhh, și poate găsește și leacul pentru cancer, dacă tot. Pachet all-inclusive eventual 🙂

Nu am dorit să critic pe nimeni, poate doar să înțep.. Luați postarea asta drept o paralelă carte-serial. Jay Asher a reușit să creeze un roman tare fain, actual, logic, plin de înțelesuri ascunse. Serialul (produs în exclusivitate de Selena Gomez, nu uitați!!) lasă de dorit. Știu că e faimos-iubit-adorat-de-toate-fetele-de-12-ani, și poate chiar are părți bune. Dar, înainte să-l vedeți, citiți totuși cartea, care merită cu adevărat.

Recomand serialul ăsta tuturor celor care nu știu ce să facă cu viața lor și vor să o piardă în decursul a treisprezece episoade DELICIOASE! vă rog să simțiți sarcasmul. nu vă lăsați copiii să se uite la așa ceva.

Lecturi și seriale cu țepi, nu care să vă tragă în țeapă ♥

Leave a Reply

