Beletristică · Chick-lit · Dragoste cu țepi · Literatură contemporană · Young-Adult

Recenzie „Momentul nostru infinit” de Lauren Myracle

I-am datMomentul nostru infinit 4/5 stele pe Goodreads. De fapt 3,5. Încă mă mai gândesc. Ideea e că mi-a plăcut firul narativ, personajele au fost foarte bine individualizate, dar a lipsit ceva. Am terminat-o și n-am simțit nimic special, nu mi-a trezit nimic, nici remușcare, nici tristețe, pur și simplu nimic.

M-a atras foarte mult titlul, care dezvăluie mult și totuși te lasă să îți imaginezi. Momentul nostru infinit a fost exact ca o materializare a iubirii, un altar dedicat trăirismului care marchează pe oricine, mai devreme sau mai târziu. Coperta, de asemenea, e superbă! Cred că e chiar mai drăguță decât cea originală, sugerează ideea infinitului reliefat prin iubirea dintre cei doi. A single soul inhabiting two bodies, exact asta e ideea pe care mi-o transmite coperta.

Wren este o tipă serioasă și responsabilă, care trăiește în lumea impusă de părinții ei, care își materializează visurile prin existența fiicei lor. La un moment dat însă, Wren decide să își scrie singură propria viață, și încalcă cuvântul alor ei, impunându-se.Imagine aesthetic, books, and dark

Charlie Parker a fost personajul meu preferat. În totală antiteză cu Wren, băiatul știe ce vrea de la viață, este hotărât și ferm asupra deciziilor pe care le face. Charlie reprezintă tipul tânărului ieșit din tipare, care nu reușește să se integreze, dar asta nu îl deranjează, asta în timp ce Wren se hrănește cu părerile tuturor, având nevoie de ele ca de aer.

– Însă partea care îmi place cel mai mult e refrenul, pe care tipul şi tipa îl cântă împreună. Ceva de genul „Acasă e locul în care mă aflu cu tine.” […] Oricum, aşa e şi pentru mine, spuse ea, după care îşi transformă vocea într-una şoptită şi adăugă: Tu eşti casa mea, Charlie. Îţi mulţumesc că m-ai găsit.

Charlie o mângâie pe păr. El era cel care se rătăcise, însă acum fusese găsit.

Povestea de dragoste dintre Wren și Charlie nu a fost cea mai spectaculoasă, nu pot zice că am fost extrem de impresionată de relația celor doi. Dar, nu înțeleg de ce, Momentul nostru infinit a reușit să mă sensibilizeze enorm, am simțit că trăiesc odată cu Wren și Charlie, am simțit că mă hrănesc cu dorința lor de iubire.

Lauren Myracle reușește să creeze în Momentul nostru infinit o poveste de dragoste care te va sensibiliza poate până la lacrimi și care te va face să realizezi că suntem doar oameni care tânjesc după alți oameni, așteptând în obscurul nopții o mână de om să ne salveze. Tot ce trebuie să realizezi este că momentul tău infinit va apărea atunci când nu îl vei mai căuta.

 

 

 

 

2 thoughts on “Recenzie „Momentul nostru infinit” de Lauren Myracle

Leave a Reply

